Szállítási információk (HUF)

Hová kérhető a házhozszállítás?


Magyarország egész területére INGYENESEN szállítunk.


A termékek LAPRA SZERELTEN kerülnek kiszállításra.


Tömb- vagy társasház esetén a lépcsőházig, családi ház esetén kapuig történik a termékek szállítása.

A sofőrnek nem kötelessége a terméket az ingatlanjába vagy az emeletre be- illetve felvinni. Kérjük, nagyobb méretű bútorok esetében gondoskodjon kellő segítségről.

Kiszállításkor, kérjük minden esetben, még a futár távozása vagy az áruátvétel aláírása előtt, ellenőrizze a megrendelt termékek mennyiségét, a termék csomagolásának állapotát!

A szállítási címre érkező futár több alkalommal is telefonál, ha szükséges és maximum 15 percet tud várni.


Kiemelten fontos!

A vevő vállalja, hogy szállításkor a teljes vételárat kiegyenlíti készpénzben. Kártyás fizetés nem lehetséges.

A szállítás időpontjáról a szállítmányozó cég telefonon értesíti Önt.
A megrendelt bútor gyártási, illetve szállítási határidejének módosítási jogát fenntartjuk.
A szállítási határidőt a gyártók tájékoztatása alapján adjuk meg, az esetleges késésért, kártérítési felelősséget nem vállalunk!


FONTOS: Amennyiben átvételkor a termék, hiányos vagy sérült, a vevő a kárigényét haladéktanaul köteles bejelenteni jegyzőkönyv formájában, mely hitelesítve van a megrendelő (átvevő) valamint a fuvarozó cég jelenlévő képviselője részéről egyaránt, ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. A sérülési reklamáció csak aláírt jegyzőkönyvvel érvényesíthető. A házhozszállítási díjat a szállítmányozó cég állapította meg, a lenti táblázatban találja, az átvétel után kell fizetni a szállítmányozónak. Webáruházunkban a megrendelt termékek lapraszerelten érkeznek meg otthonába. A kiszállítás díja Magyarországon belül a fenti táblázat szerint kerül besorolásra.

Az eladó további szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.)sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Egyéb rendelkezések: A szerződés nyelve magyar, megküldött megrendelő szerződésnek minősül, rendelésazonosítóval van ellátva és iktatásra kerül! Egyéb nem szabályozott kérdésekben a Ptk. rendelkezései az irányadóak.

A Polgári törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre vonatkozó rendelkezések az irányadók. A tevékenység jogszabályi háttere: - az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény; - a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény; - a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény; - a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságról szóló 225/2007. (VIII. 31.) Korm. rendelet; az üzletek működésének rendjéről, valamint az egyes üzlet nélkül folytatható kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 133/2007. (VI. 13.) Korm. rendelet. - a szavatossági és jótállási felelősségére, illetve az ezzel összefüggésben érvényesített szavatossági és jótállási igények intézésére a Ptk.-ban és a 49/2003. (VII.30) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.


Hogyan történik a fizetés?
A fizetés utánvéttel történik átvételkor.

Mikor történik a szállítás?

A feladás pontos dátumáról e-mailben vagy telefonon értesítjük, amint a küldeményt átadtuk a futárszolgálatnak. A kiszállítás időpontjáról értesíteni fogják, illetve a szállítmányozó cég telefonon egyeztet Önnel a szállítási időpontról.

A futárszolgálat a csomagot a vásárláskor megadott címre szállítja, hétköznap 08:00 és 17:00 óra között. Minden esetben feltüntetjük a vásárló telefonszámát is a kiszállítás megkönnyítése érdekében.

Fontos! A szállítmányozó cég un. gyűjtőfuvarokat szervez, ha Önöknek nem megfelelő az időpont akkor új időpontot tudnak adni 1-2 héten belül. Sajnos egyedi időpont megadására felár ellenében sincs lehetőség.


Magyarország Kormánya döntött a postai szolgáltatások nyújtásának részletes szabályait tartalmazó 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet (Postai kormányrendelet) módosításáról:


A Postai kormányrendelet hivatkozott módosítása a Magyarország területére értékesítő kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára előírja, hogy 2024. március 28-tól az általuk értékesített áruk kézbesítéséhez a honlapjukon választási lehetőségként tüntessék fel a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatást is.


A Magyar Posta Zrt. a kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára az egyedi szerződésben, vagy az általános szerződési feltételeiben meghatározott árakon biztosítja a postai (kézbesítési) szolgáltatás igénybevételének lehetőségét. Társaságunk az általános szerződési feltételekben a következő árakat kívánja alkalmazni, ha a csomagméretek megfelelnek a postai szabványoknak:


  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.